6 Augusti 2011

Hejsan igen!

Idag blev min lilla tjej som sagt 2 månader och jag o Jimmy har även varit tillsammans i 1år o 9månader idag så vi passade på att åka o äta lite mjukglass på flinken i finvädret :)

Nu sitter vi och tittar på nån film, minns inte vad den hette^^

Leah sover, vi tänkte försöka få henne att somna lite tidigare på kvällarna nu, vi får väl se hur det går.

Roligt var det iallafall att träffa på Ronja och Jonas en sväng nu på kvällen, lite bebisprat är aldrig fel och snart är även deras bebis här!

Nä nu ska jag fortsätta kolla på filmen med Jimmy :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

vad roligt =) Jag ska till stugan nu och kommer troligtvis hem på fredag.. då ska jag ta tag i alla beställningar :)

2011-08-09 @ 10:03:45
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0