Bloggproblem

Hejsan!

Jag är inte nöjd alls med hur min blogg ser ut nu, nöjd med headern men det är det enda..
Så fort jag la in den blev allt annat galet, jag fattar inte att det ska vara så krångligt, gaah!

Aja, här har det som vanligt inte vart många knop, var iväg till dollarstore tidigare och köpte en ram till tavlan som jag beställde av Amanda, vart jättefint, nu skall den bara hängas på plats o sen ska jag fota, kommer upp här på bloggen så småningom :)

Har inte hunnit med datorn alls idag, jag förstår inte.. Men ja, jag ägnar faktiskt hellre tiden åt Leah när hon är vaken!

Förresten, här är avtrycket som vi gjorde på Leahs 1-månads dag. Inte lätt med en sån liten bebis!

Leahs lilla hand och fot <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Detdär med bloggdesign är faktiskt lättare än vad man tror. Men ett tips är att byta till temat fashion, det utgår jag ifrån, enkelt att ändra till exakt hur man själv vill ha det. De temat du har nu är svårare att ha att göra med!:) för även om du vill ha rosa bakgrund till exempel så lägger du till de i det andra temat!:)

2011-08-31 @ 00:41:04
URL: http://ronjamelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Eller så går du in på Bloggdesign.nu tror jag det är och får en design gratis & behöver bara ändra headern :)

2011-08-31 @ 11:43:39
URL: http://angelicahjartaerik.blogg.se/
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Vad roligt att det blir fint :)

2011-09-03 @ 21:04:14
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0