Regn o rusk

Hejsan!

Igår hann jag inte med bloggen, Jimmy jobbade några timmar mer än han gjort de senaste veckorna och tiden liksom bara sprang iväg.

Idag har vi ännu inte gjort många knop, jag sitter här o slappar, tänkte försöka göra något snart, om jag inte fastnar, hehe.
Jimmy spelar tv-spel, verkar nästan som att jobb o tv-spel är de ända han gör men så är det inte.. Han tar hand om Leah och sköter kanske det mesta i hemmet med just nu, som matlagning t.ex.

Jag hinner oftast inte med, Leah vill äta rätt mycket nu o då blir jag sittandes :P

Just för stunden sitter Leah i babysittern och tjottrar och kollar på när Jimmy spelar, nog snart dags för mat för henne skulle jag kunna tänka mig.

Ikväll hade vi tänkt åka in på cruisingen, men vi får se hur det blir, inte så värst roligt att stå ute i det här vädret.

Aja, nog babblat för den här gången.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0