Frånvaro

Hej igen bloggen, blev väldigt lång frånvaro från min sida denna gång, nästan en månad. Förlåt för det!
Har fått frågor om jag inte kan börja skriva lite mer och jag ska försöka hinna med att uppdatera lite bättre nu.

Idag händer det inte så mycket här hemma, Jimmy är på jobbet och jag sitter bara här medan Leah ligger och sover :)

Imorgon är Leah hela 2 månader o jisses vad tiden springer iväg för oss. Hon börjar bli stor nu lilltjejen, sist vi var på bvc så var hon 57,5cm lång och vägde 4550gram, märker dessutom hela tiden att hon tar in mer och mer och utvecklas väldigt bra.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, det är lite trögt efter en längre paus sådär..

Sitter iallafall här och väntar för fullt på att Laila och Pontus lilla bebis skall komma ut, han verkar trivas väldigt bra i sin mammas mage han :) Det är hur som helst inte alls många dagar kvar tills han är här och deras långa väntan är över och en sak är säker, när han väl är ute så har varje dag av väntan varit värt det :)

Nä nu ska jag se efter om min dotter vill ha lite mat, hör att hon börjar vakna till lite nu.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: laila

hihi naw sött o skriva med oss. ja orkar INTE VÄNTA MER! har dessutom sådana smärtor i min gamla ryggskada o vills ova om nätterna. men åker in på en andra koll på söndag. hoppas dom sätter igång då. har ju gått över 2 v imorrn:S kram

2011-08-05 @ 15:38:20
URL: http://www.minpappasdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0