Magbilder

Har sagt länge nu att jag ska lägga upp bilder på magen, så nu ikväll har jag suttit och pysslat med detta, var inte det lättaste att få in bilder från telefonerna till datorn.

Kabeln till telefonerna fungerade inte för att jag inte hade programvaran, och min minneskortsläsare tog inte minneskortet till den telefonen, och nåt annat sätt fungerar inte för telefonen måste på lagning..
Men jag fick in bilderna från den telefonen jag använder nu, så de två nyaste magbilderna har jag iaf fått in på datorn :)



Detta är magen i v.20 (19+0)
Väldigt dålig bild dock, dessutom ser magen lite större ut än den är på denna bild.



Magen idag, v.22 (21+4)
Denna bild stämmer rätt bra med hur stor den är! En riktig kula har det blivit! :)


Ja, som sagt detta var de bilder jag kunde få in på datorn just nu, men nu har ni iallafall fått se de nyaste bilderna!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men Carro, gud va fint!

2011-01-29 @ 20:38:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Ella

Myyysiigt :D

2011-01-31 @ 15:36:22
Postat av: Carro

Marielle: Tack!



Ella: Mm, och större blir den :)

2011-03-15 @ 15:25:12
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0