Sent inlägg från mig idag

Hej!
Tänkte passa på att slänga in ett inlägg om dagen medan jag fortfarande är vaken.

Imorse ringde jag o bokade in nästa besök till barnmorskan, skönt att ha det gjort nu, ska bland annat få lyssna på bebis hjärtslag då, underbart!
Det är helt otroligt vilka känslor man kan ha för något så litet som man aldrig träffat :)

Jimmy fick känna bebis sparka för första gången idag, han tyckte det var underbart.
Nu slipper han vara avundsjuk på mig för att jag får känna o inte han.

Annars så har jag umgåtts med Carro idag, och har även hunnit med att tvätta lite.

Nu ska jag ta o lägga mig o glo lite på criminal minds tror jag, fast jag har redan sett avsnittet så vi får se.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0