Magknip

Har en liten tjej med magknip här hemma, tredje dagen i sträck nu tror jag att det är.
Inte roligt alls, både jag och jimmy blir helt knäckt när vi hör hennes skrik o ser hur hela hon vrider sig av smärta :(

Pratade med BVC om det igår och fick tipset om att prova "sempers magdroppar" eller "minifom" så idag har vi inhandlat sempers magdroppar och börjat ge henne, hoppas att det ska hjälpa, tycker så synd om henne som har så ont.

Idag har vi inte gjort så mycket mer förutom att hämta ut ett paket som jimmy beställt, paketet innehöll en ny bärbar dator (eftersom den jag sitter vid nu håller på att ge upp), och en extern hårddisk på 1TB.

Nu kan vi spara undan massa fina bilder på Leah o en massa annat som vi är rädda om, kanon :)


Jimmy och Leah <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Prova massera hennes mage med lite olja. Massera från överdelen i halvmåne och neråt. Finns nog kolikmassage på nätet med bildbeskrivning om du söker. Annars tycker jag du ska be om råd o få komma in o lära dig för lilla gummans skull.

2011-06-16 @ 20:45:26
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0