Magläge

Imorse låg Leah på Jimmys sida i sängen en stund och helt plötsligt hör jag Jimmy säga att jag ska titta, då ligger Leah på magen, hon hade vänt sig helt själv våran duktiga lilla sprattelfia. Tyvärr glömde jag helt att fota henne då, men men...

Igår kom vi iallafall iväg till min farmor så nu har Leah träffat ännu mer släkt, var skönt att komma iväg en sväng.
Tog o knäppte lite kort också medan vi ändå var 4 generationer samlade. Fast det kommer inte in några foton här ännu eftersom jag använder gamla datorn fortfarande, vill inte lägga in mer bilder o så på den här när vi ändå ska börja använda nya datorn när som helst.

Från det ena till det andra.. Häromdagen var vi och hämtade en byrå till Leahs kläder och nu när jag har hållt på o sorterat alla hennes kläder så har jag insett att det lär bli köpstopp på kläder i strl 50 och 56 nu, hon har hur mycket som helst typ! :)

Älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0