23 Maj 2011

Sitter och kikar lite på tv med hjärtat mitt, wheelers dealers, Jimmy fick bestämma :)

Har fått lite gjort idag fast det känns som att jag mest latat mig, men vi har nu äntligen bytt gardin i vardagsrummet, blev mycket bättre nu eftersom den gamla var lite kort.

Har bäddat i barnvagnen med och så har jag diskat lite.
Evighetsgöra är det på ren svenska.

Har även betalat räkningar, suck, men nu är det gjort iallafall.

Usch vilket tråkigt inlägg detta vart nudå, men äh, ska snart gå och lägga mig och som vanligt nu för tiden hoppas på att få vakna av värkar, jag vill ju att liten ska komma ut nu!

Bjuder på en bild på hjärtat mitt från Teneriffa i februari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0