29 Maj 2011

Så var man hemma igen, ja sen en stund tillbaka då, kikade ju inte in här direkt..

Var hos mormor och morfar tidigare och åt god mat, blev grillat kött och potatisgratäng, mums!
Sen blev det fika och lite tv o så. Morfar o Jimmy kikade på min bil och konstaterade vad jag misstänkte, att jag har hål i avgasröret, så det blir väl lagning till veckan..

Efter det åkte vi ut till mammas grav som jag ville och tände ett ljus för henne :) Var som vanligt väldigt fint där! Blir alltid lika glad för det.

Sen nu på kvallskvisten så åkte vi in till Jimmys mamma och fikade lite o pratade och så :)


Liten verkar fortfarande inte vilja komma ut, envis liten krabat det där, våran lilla älsking!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad strongt gjort att åka ut på graven Carro :). Jag har inte varit på pappas grav på länge och jag har nog bara vart med dit av en slump då jag vart till mamma nån gång då hon ska ner o göra fint eller vattna. Jag har svårt att gå på gräset där kistan lades ner än.



Du ska se att den "lille" kommer ut med buller o bång och du kommer känna det ;). Jag tycker det är lika kul o läsa din blogg varje gång och höra vad du känner o tänker. Kram till dig<3

2011-05-30 @ 11:38:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0