BM besök

Varit till barnmorskan idag på morgonen, går ju varannan vecka där nu när det inte är så långt kvar.
Klarade mig från stick i fingret idag, var väldigt orolig för att jag skulle behöva göra det innan, det gör ju så grymt ont nu när jag är så svullen..

Liten ligger kvar med huvudet nedåt och har fortfarande inte fixerat sig, men det är ju inte heller säkert att den gör det, BM kollade till och med med ultraljud idag för att se att liten låg med huvudet ner :)

Konstaterade även att jag börjat få lite foglossning men det är inte speciellt farligt, jag är mest lite ömmare än  vanligt bara, vissa dagar märker jag knappt av det och det är ju sånt som hör till såhär på slutet av graviditeten.

Dagens resultat
Sf-mått: 34cm
Hjärtljud: 152 s/m (bebis vaken)
Vikt: +13kg fr. hälsokontrollen.

Känns så himla skönt att bebis snart är här!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Å vad roligt det är att läsa det du skriver om din graviditet :). Vad skönt för dig att inte ha mer än början till foglossning. Det är INTE skönt och det är bara jobbigt med den. Så vad kl att du klarat dig :). Jag är jätte spänd över att se er lilla bebis. Vad tror du att ni får för nån?

2011-05-03 @ 09:39:13
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0