Ingen bra dag

Jag orkar inte mer nu, idag känner jag att jag bara vill kapa av mig händerna eftersom dom värker så förbannat!
Det enda som hjälper en liten stund är att sitta med kylklampen mot handlederna, men som sagt, det hjälper bara en kort stund. Jag blir tokig!

Behöver städa hela lägenheten, men jag kan inte på grund av att händerna värker så otroligt mycket, skulle dessutom behöva ta en dusch eller ett bad men det är väl bara att glömma eftersom värme gör det värre, lika bra att glömma disken med eftersom det blir samma sak där!

Nu är jag less på detta, men det finns inget att göra åt saken, bara vänta på att ungen tänker komma ut och några såna tendenser finns inte.

Vill inte ha konstant ont längre, vill kunna göra saker och jag vill få bort all vätska så mina fingrar slipper se ut som grillkorvar..


Förlåt för gnälligt inlägg men jag måste få ur mig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0