Morsdag

7 dagar kvar till beräknad födsel idag, verkar vara en envis liten bebis som bestämt sig för att stanna där inne så länge som möjligt. Verkar med andra ord som att jag får vänta ett år på att bli firad på morsdag.

Vi ska åka hem till min mormor och morfar och äta idag iallafall :)
Brukar åka dit på morsdag och fira mormor eftersom jag inte kan fira min egen mamma på samma sätt.

Men inte är hon bortglömd för det, skänker ett par extra tankar på henne idag och hoppas att hon har det bra där hon befinner sig!

Får se om jag kommer ihåg att svänga förbi graven en sväng sen med, men oavsett vad så finns mamma i mina tankar :)

Nu ska jag ta och duscha lite och göra mig redo inför att åka..


Älskade mamma!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vist känns det dumt med dessa dagar då man inte har sin egen levande. Men som du säger så kan man skänka en tanke extra ändå.

2011-05-29 @ 13:44:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0