Sammanfattning

Massa som hänt under tiden jag inte uppdaterat :)

Våran lillskrutta har blivit 4 månader, eller ja, hon är 4 ½ månad nu, det går så fort, mamman hinner inte alls med.

Leah har fått 2 st tänder, den första märkte vi förra måndagen och den andra märkte vi i förrgår, båda sitter nere, känns verkligen som att hon blir stor nu, fast jag tycker att det är alldeles för tidigt med tänder men aja.

Vårat dop för Leah är planerat och bestämt, äntligen! Nu är det en del som ska förberedas och sånt bara.

Brorsan har varit här lite.

Har varit på möte ang babysimmet som Leah ska börja på, tyvärr missar vi första gången men vad gör väl det.

Antar att jag glömmer hur mycket som helst men så är det, virrpanna, jodå!

Gammal bild på min underbara!

Mamma älskar dig så obeskrivligt mycket Leah! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0