28 September 2011

Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit på Active och ordnat med medlemskapet osv.
Ska tillbaka imorgon igen och träffa en medlemstränare och alltså köra mitt första pass sen jag fick veta att vi väntade Leah.

Kan ju tänka mig vilken träningsvärk jag kommer ha, men vill man bli fin får man lida pin, eller nåt sånt.


På eftermiddagen fick jag tillbaka min bil som varit hos morfar på lagning så nu fungerar den igen, tusen tack till honom!

Blev även massa shopping för min del, var ju tvungen till att köpa nya träningskläder nu eftersom jag inte kommer i mina gamla..

Nu vet jag inte vad jag ska skriva igen, men jag kan ju alltid ta o slänga in en bild :)

Ligger och sprattlar i morbror  Simons säng!



'Förresten, jag har skrivit klart min förlossningsberättelse, bättre sent än aldrig brukar man säga, men nu undrar jag ju såklart om någon är intresserad av att läsa den?'


Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltid roligt att läsa andras berättelser :)

2011-09-29 @ 12:07:36
URL: http://angelicahjartaerik.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag vill läsa! :)

2011-09-29 @ 22:04:04
URL: http://malintjus.bloggplatsen.se
Postat av: E

Vore jätte kul att läsa den!

/E

2011-09-30 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0