BVC

Idag har vi varit på BVC, hade med oss Anna idag som lite extra stöd :)

Vägde och mätte Leah och nu väger hon 5700 gram och är 61,5 cm lång, hon växer så otroligt mycket min lilla tös.
Efter detta så var det dags för vaccinering, Leah var jätteduktig och skrek inte alls så mycket som jag trodde hon skulle göra trots 1 spruta i vardera lår. Klart att man får bli ledsen, det hade jag blivit!

Gjorde ont i mammahjärtat när hon började skrika, tur att jag visste att det inte var någon fara.

Leah har sovit väldigt mycket sedan vi kom hem, febern kom inte förrän nu på kvällen men hon var pigg ändå trots det och låg och rullade här på filten innan det var dags för nattning..

Nu är mamman rätt trött i huvudet och skall göra ett nytt försök med att inte lägga mig försent ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0