En dag på stan

Hallå, känns som att det är dags att slänga in ett inlägg här nu.

Idag har vi hunnit fått mycket gjort, jag och Leah har varit på stan och träffat Jennie, Sarah, Evelina, Laila och hennes lilla William, vi käkade lite o pratade en massa o sånt, var jätteroligt att träffa alla igen :)

Medan vi var på stan så drog pappa och Jimmy iväg min bil hem till mormor och morfar för att den måste lagas, sedan passade de på att dra iväg mazdan till skroten, ÄNTLIGEN är den borta!

När jag och gänget träffats färdigt så följde jag och Leah med Lena och Sofia på stan i väntan på att Jimmy skulle komma.

Leah har fått massa fint idag:
Ett par jättesöta skor (hennes första faktiskt) av Jennie
3 bodysar och ett par vantar av sin farmor
1 body och ett par strumpor av mig o Jimmy

Tänkte visa detta sen, just nu orkar jag inte bråka med sladdar o grejjer.

Leah och vi tackar så mycket för alla saker som kommer bli jättefint på våran prinsessa :)

Nu börjar det dra ihop sig mot sängdax här, om jag nu kan somna, men det lär märkas..


Kommentarer
Postat av: jennie

Så lite så och de var jätte kul att få träffa dig igen! Kram

2011-09-21 @ 09:08:16
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Maila gärna bild till mig på din tavla du köpte av mig, vill gärna lägga upp på inspirationslänken på hemsidan :)

2011-10-20 @ 23:11:14
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0