Gymmet

Halloj!

Idag har jag varit på gymmet och träffat en medlemstränare, så nu har jag fått lite förslag på hur jag ska träna osv.

Körde ett rygg-pass på en gång medan jag ändå var där, tänkte egentligen ta mage med men kände att den hade fått tillräckligt bara genom att prova alla maskiner, tänker ta det lugnt såhär i början så att inget blir galet.

Har även anmält mig till mammaträningen som drar igång i oktober, ska bli jätteroligt och då får ju även Leah vara med, om hon inte kryper då, våran lilla kämpe! Om någon nu blev nyfiken på mammaträningen så klicka här för mer information :)

Nu ska jag vänta in min karl som varit på macken en sväng och även min bror som ville sova här inatt :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja jag läste de här att du skulle vara med och då blev jag åxå sugen :) Jag tränade där förut för två eller tre år sen. Superfräscht gym! Vad betalar du i månaden för ett gymkort nu då? :)

2011-10-01 @ 11:24:10
URL: http://ronjamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0