Födelsedag

Hejsan!

Igår fyllde Jimmy hela 24 år så våran dag bestod till största delen av fika och massa trevligt besök av släkt och vänner! Jimmy fick presenter och är nog rätt nöjd, däremot har han inte fått av mig och Leah än men vi har en grej vi lurar på :)

Idag har vi varit och hälsat på Ronja, Jonas och Albin, jag hade tur att få lite kläder av Ronja som hon rensat bort så nu är jag lycklig :) Vi kollade på småstadsliv 4 och käkade lite.
Leah hade tur och fick låna en mobil till sängen, ska bara fixa batterier till den så får vi prova och se om hon gillar den sen.

Blev ett sent inlägg ikväll för när vi kom hem skulle Leah i säng och sen blev det BigBrother och massa annat som kom i mellan.

Imorgon ska vi iväg lägga om gummi på mina sommardäck så dom blir fräscha, dom gamla är slut.
Nä nu ska jag pyssla vidare lite innan sängen ropar..


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mot min smala lycka genom Xtravaganza

- TACK!! :)

2012-04-05 @ 13:09:50
URL: http://motminsmalalyckaa.blogg.se/
Postat av: Oliviasphotolife

Småstadsliv är kiing. :D

2012-04-07 @ 12:02:29
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0