På knä

HejHej!

Idag har jag och Leah umgåtts med min lillebror, Leahs morbror.
Tog en tripp till min o brorsans faster och hälsade på, första gången dom fick träffa Leah!

Kvällen har sedan spenderats hemma och jag har ganska nyligen kommit ut ur sovrummet eftersom jag somnade medan jag nattade lilltjejen, inte allt för ovanligt :P

Tidigare ikväll när Leah höll på att krypa runt på golvet så kröp hon fram till sin gåstol och drog sig upp tills hon stod på knä!
Nu dröjer det nog inte så länge innan hon börjar dra sig upp till stående och snart går utefter möblerna, herregud vad fort det går.

Leah in action! <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hur gammal var leah när hon började krypa? :)

2012-01-08 @ 00:10:59
URL: http://ronjamelin.blogg.se/
Postat av: Raggaranki - Mot min smala lycka!

SV; Ja det är de verkligen! Och att jag verkligen kan hålla det är jag väldigt chockad över! :) Jo det kommer jag :)

2012-01-08 @ 13:42:53
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0