Pulkapremiär!

Hejsan hoppsan!
Idag har jag hållt igång sen tidigt imorse, ställde klockan på 06.00, men lyckades att stänga av den och blev sedan väckt 06.45, fick helt plötsligt väldigt bråttom och slängde på mig kläder och drog iväg till huset för att ta emot sotarn som skulle dyka upp nångång mellan 07.15 och 10.00.

Efter jag hade varit där åkte jag ut till Carro och Eddy och hälsade på, Jimmy och Leah kom dit sen de med och så kom Linnea in en stund med :)
Eddy var jättego mot Leah och skulle krama och pussa henne mest helatiden.

O eftersom det har kommit lite snö nu så klädde jag, Jimmy o Leah på oss för att prova hennes pulka som de hade tagit med, hon verkade tycka att de var helt okej att sitta i den iallafall :)

När vi sedan kom hem så blev inte många knop gjorda inte, så sjukt trött idag..

Leahs pulkapremiär! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0