11 Maj 2012

Hejsan!

Den här dagen har spenderats hemma med min lilla familj, Jimmy var ledig idag fick han veta när han kom till jobbet, tur han hade tagit bilen idag iallafall ;)

Jag har iallafall fått lite gjort här hemma,bl.a diskat massa (diskmaskin, ja tack..) och bäddat rent i Leahs säng.
Fick även en liten släng av panik en sväng med när vårat internet la av och jag insåg att det var en räkning som hade blivit missad så dom hade stängt av (på en fredag, hur ska jag klara hela helgen utan, haha), som tur va åkte min pappa in och betalade så dom satt igång det igen. Tack snälla pappa! <3

Har legat i badet i en halv evighet nu ikväll och nu ska jag blänga klart på bb och käka sockerkaka (igen).

Rörigt inlägg, jag vet.. Orkar inte skriva om det.. Haha!


Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Tur att pappa ordnade upp det hela :) kram Diana

2012-05-12 @ 08:14:23
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0