7 Maj 2012

Hejhopp!

Idag har jag och Leah varit hemma medan mannen i huset jobbade för fullt, när han väl kommit hem åkte vi och plockade upp min bror och sedan åkte vi vidare hem till våran mormor och morfar.
Brorsan o morfar var i garaget och härjade medan vi var inne med mormor, blev bjuden på mat där med :)

När vi var på väg hem svängde vi förbi huset och plockade upp lite småsaker, jag vart kvar där eftersom farsan var där och höll på att snickra, Jimmy åkte hem o nattade Leah och jag liftade med brorsan hem..

Ja det är väl ungefär det vi roat oss med idag, imorrn har vi planerat in en lekdejt på öppna förskolan..

Nä nu ska jag snart göra kväller, trött som en gnu...


J&L-Jag älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni köpt hus?

2012-05-09 @ 13:12:19
Postat av: Caroline - Mamma till Leah!

Sv; Nej, det är gamla huset som vi fortfarande håller på att plocka ur och pappa håller på att fixa lite med det inför en framtida försäljning.

2012-05-09 @ 13:57:02
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0