För 2 år sedan

Hej hopp!
 
Nu är det ny månad igen och nu är det verkligen höst ute, rätt tjatigt om ni frågar mig.
 
Idag är det precis två år sedan jag plussade, två år sedan vi fick veta att vi skulle bli föräldrar, helt galet fort har det gått!
 
Har varit hos pappa/morfar och Borka idag nu på kvällen och fikat lite.
Å gissa vad, jag fick en ny telefon, bara sådär! En samsung galaxy ace som jag snart ska sätta mig och kika lite på och försöka förstå mig på.
Tror pappa tyckte det var på tiden att jag också fick komma med i android-gänget ;P
Tacksam är jag iallafall!
 
Det här med bloggen går trögt.. Jag vill men kommer mig inte för att börja skriva..
Det ramlar in något inlägg ibland iallafall.
 
Kram på er som fortfarande kikar in här då och då! :)

Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Tiden verkligen bara springer i väg när man har småbarn :)

2012-10-06 @ 18:10:31
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Lina

Hej, nu är det så att jag har tänkt börja blogga igen, så kika gärna in och kanske kommentera vad du tycker om den nya bloggdesignen? :)
Kram Lina!

2012-10-07 @ 00:00:13
URL: http://linaslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0