2 Oktober 2013

Hösten har verkligen hittat hit, det är riktigt kyligt i luften nu.
 
Idag fick jag sovmorgon, lite för länge egentligen men det var skönt.
Har inte gjort så mycket, var och handlade med J tidigare och sedan har jag busat med Leah.
 
Åkte till Sofia som nu har flyttat in i sin lägenhet, Adrian hade nämligen fått vattkoppor och eftersom vi var hos dom igår med och Leah har haft två konstiga prickar i ansiktet idag så jag tänkte att om det var koppor så är det ju lika bra det bryter ut ordentligt på en gång. Så nu får vi se om det blir några fler prickar.
 
Hade med mig muffins med toblerone i som jag bakade igår kväll :)
 
Kvällen ägnas åt plugg, skickat in en av två uppgifter som ska in senast imorgon och ska snart börja med den andra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det lät väldigt gott med muffins med toblerone i :)

Svar: Ja! Dem var faktiskt riktigt goda, det var dom som vart bäst av alla :) Får jag göra fler gånger och bjuda på :)
Caroline

2013-10-08 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0