9 Oktober 2013

Japp och precis när jag tycker att jag börjar komma igång med bloggen igen så blir det ett uppehåll på en vecka ;) Men det gör inte så mycket, jag skriver ju iallafall. :)
 
Idag har jag varit i stan en stund, först på nån rekryteringsträff, tyvärr var det inget för mig.
Sen var jag ner på stan med Jimmy, gick och kikade på lite kläder som skall köpas när pengarna kommer, jag måste verkligen ha nya byxor, har inte så många kvar i garderoben nämligen.
 
Har äntligen bokat mig en klipptid också, jag har skjutit på det alldeles på tok för länge nu, men nu är det snart dags!
 
 
Nu ska jag snart gå ner till dagis och hämta hem min fina tjej, hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0