Prov

Idag har jag haft prov i naturkunskap, kemi.. Inte min starkaste sida direkt om man säger så.
Kollade på provet och förstod först ingenting, var det meningen att jag skulle kunna dom där grejerna?
Aja, jag började klottra ner lite så nu får vi se om det räcker för ett E eller om det blir omprov..
Drygaste är att svaren på några frågor plötsligt dök upp i huvudet ett par timmar efter provet.. Faan tänker jag då, egentligen kan jag ju tydligen mer än jag tror. Synd bara att svaret inte dök upp i skallen under provet.
 
Nu är det en mycket trött Caroline som sitter här och knappar.. Tror jag ska kolla ikapp på några program jag missat, orkar nog inte göra nåt vettigare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0