24 September 2013

Idag har jag återigen varit på Miroi, börjar bli lagomt tjatigt nu, men jag fick lite gjort på uppgiften jag håller på med iallafall. Har renskrivit på datorn och nu ska jag bara försöka få tummen ur och göra klart det sista på den.. Det sista som såklart är det svåraste..
 
Har kommit hem och ätit och hämtat Leah på dagis.
 
Igår hittade jag sladden till min kamera, och medan jag hade den på laddning så kollade jag igenom vad som fanns där och hittade en mapp med bilder som jag inte visste fanns, bilderna är från precis när vi köpte kameran och fort skulle lära oss den innan det var dags för förlossning.
 
Hittade bland annat den här bilden från min BF dag. Alltså 5/6-2011. Hade totalt glömt bort hur stor jag var innan Leah föddes!
 

Dagen efter föddes min älskade lilla tjej! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0