29 September 2013

Tänkte göra en liten uppdatering om de senaste dagarna och börjar med torsdagen.
Var ju som sagt iväg på labb-träff på skolan då och det gick bara bra, ena uppgiften hade jag redan gjort förra året. Pratade lite med min lärare och hon tyckte att jag inte behövde komma nästa gång på labben eftersom jag var med på båda labb-tillfällena förra året, får tillgodoräkna det jag gjorde då istället :)
 
I fredags gjorde vi inte så mycket och egentligen inte igår heller.
Vi fick sista paret däck sålda och var ute och busade med Leah, sen åt vi god middag hos Simon och Emma.
Dem bjöd på tjälknöl och potatisgratäng med beasås eller kantarellsås till, sedan fick vi äppelpaj med vaniljsås till efterrätt! Ruskigt gott må jag säga! :)
 
Idag har vi varit till Jimmys äldsta bror eftersom Jimmy skulle hjälpa till att bära in pellets, efter det åkte vi och käkade lite, fick bli donken idag. Sen åkte vi till Anna och Larsa och hälsade på en stund.
 
Nu sitter jag bara här, äter morötter och dip och dricker loka. Karln min ligger i badkaret och lilltjejen sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0