9 April 2012

Hejsan hoppsan!

Igår kom vi hem så sent så jag orkade inte slänga in nån uppdatering, vi var iväg till Jimmys pappa och käkade igår kväll och det blev lite sent där..
Leah fick iaf ett strandset med hink, sil, kratta, spade, form, vattenkanna och en boll som hon inspekterade och undersökte ett bra tag.

Idag har vi varit iväg till min pappa och Borka och käkat mat, moussaka som jag önskade sist vi var där, det var supergott och vi alla blev proppmätt, skönt med lite omväxling från all påskmat med! :)
Leah busade massor såklart!

Efter vi varit där åkte vi upp till Anna och Larsa och umgicks en stund, dom åker ju ner till stockholm imorrn och sedan vidare till Gran Canaria i övermorgon. :)

Nu är vi hemma och Leah och Jimmy sover, jag har kollat på BB och nu sitter jag bara här och kikar, ska läsa lite bloggar nu och sen ska jag försöka komma i säng jag med..

Jimmy och Leah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0