12 år sedan..

Hejsan!

Har insett nu att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men det får nog vara så, jag orkar inte skriva varje dag eftersom det är mycket annat också när man har en liten donna att hålla reda på.

Idag är det iallafall den 3 februari igen, ständigt återkommande varje år, som alla andra dagar med förstås men just den här dagen varje år mår jag absolut inte alls bra..

Idag är det nämligen 12 år sedan mamma gick bort i en trafikolycka och den saknaden och smärtan gör sig fortfarande påmind och gör sådär extra ont just den här dagen..

Jag hade tyckt att det hade varit jättekul om Leah hade fått lärt känna sin mormor, och jag vet att hon skulle tycka att det var så kul att få mysa med sitt barnbarn, hon skulle älska det och jag vet att hon är stolt även om hon inte kan berätta det!

Har iallafall varit till hennes grav och tänt ett ljus idag, det kändes bra att åka dit.


Aja, det har iallafall hänt lite sen jag skrev sist men det slänger jag ihop något om sen, med lite bilder och så..

Kram på er alla fina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0