Pappa på besök

Hej!

Denna dag har vi bara varit hemma, fick besök av pappa tidigare så vi drack lite kaffe och jag fick en tidig present. En router, så nu kan vi äntligen surfa trådlöst här hemma! :)
Tusen tack!!

Efter pappa hade åkt hem så käkade vi lite och sen skulle vi prova o surfa på gammeldatorn också men det gick inte att komma in på nätverket alls.. Ringde pappa och han åkte hit igen..

Efter många om och men och massa idéer senare så hoppade det igång bara sådär.. Skitskumt.

Har även fått in massa bilder på digitala bildramen som jag fick av pappa förra året nu så nu är jag väldigt nöjd!

Idag har Leah visat första tecknet på blyghet dessutom, det brukar kunna komma en sån period vid den här åldern så det var väntat.

Nu ska jag slöa en stund här framför datorn och jag känner att det här får bli ett tråkigt inlägg utan bilder, orkar inte lägga in nån..

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Marielle

En sån ram vill jag oxå ha. Det har dem på min Alves dagisavd. och det är så kul att se bilderna :). Roligt att läsa att pappa varit och hälsat på :). Kram

2012-02-05 @ 21:28:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0