För ett år sedan..

Här har dagen varit fylld av förberedelser inför morgondagen..
Imorgon är det nämligen en stor dag, Leah fyller 1 år! <3

Idag är det ett år sedan mitt beräknade förlossningsdatum, ett år sedan jag var till Hudik på kontroll.
Igår var det ett år sedan mina förvärkar startade.
Imorgon är det ett år sedan världens finaste lilla tjej föddes.

Helt sjukt att det redan gått ett år!


Nu ska vi snart göra kväller här, är helt slut efter handlande, städande och inslagning av presenter..


Mamma älskar dig Leah! <3


Kommentarer
Postat av: AMY TA

Oj va coolt att Leah fyller år samma dag som mig woop woop! :)

2012-06-06 @ 16:00:16
URL: http://qwerty.spotlife.se
Postat av: Angelica

- Tack! Ja det är supersvårt.. Vet inte hur eller vad man ska göra för att inte tänka på det. Har inget jobb heller som kan göra att man slutar tänka på det.. Tack! <3

2012-06-07 @ 17:32:55
URL: http://lilllaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0