16 Mars 2012

Den här dagen har varit riktigt slö..
Det enda vi gjort föutom att sitta hemma är att vi var iväg en sväng och handlade lite födelsedagspresenter till min kära moster som fyller år imorgon, och sedan åkte vi ut till huset och letade efter en lära gå vagn men hittade ingen..

Imorgon ska vi iväg och babysimma igen och sen svänger vi in på barnenshus och kollar om vi hittar en lära gå vagn eller något annat roligt för värdecheckarna vi har, efter det åker vi hem och ger lillfröken mat.

Sen åker vi iväg på kalas! :)

Nu ska jag försöka få karln min att resa sig från soffan o hämta kartongen från bilen och bära upp lite grejjer på vinden..


Bjuder på en halvdålig mobilbild på mina hjärtan <3


Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Skönt med såna dagar :) Hoppas du får en härlig tisdag kram Diana

2012-03-20 @ 05:41:31
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0