Fullspäckad dag

Idag har vi haft fullt upp hela dagen, och roligt har det varit!

Jimmy jobbade men jag och Leah började dagen med att åka in på öppna förskolan på förmiddagen för att träffa Laila och William och Ronja, Jonas och Albin.
Träffade flera andra mammor och någon pappa med, och det är så kul att se hur dom små leker med varann! :)
Vi var där till typ kvart i 2 och sen åkte vi och hämtade Jimmy..

Vi slängde i oss lite käk och packade lite och så o sen åkte vi till badhuset och plaskade lite tillsammans med Ronja, Jonas och Albin.
Leah var överlycklig, hon älskar ju att bada och jag tror hon tyckte det var extra roligt att plaska i baby-lagunen dom har, där kunde hon sitta på botten själv och greja.

Tog tyvärr inga kort men jag ska se om jag kan sno några av Ronja sen.

Nu sover Leah sedan en bra stund tillbaka och det förstår jag, jag och Jimmy är också slut men vad gör väl det, vi har haft en riktig toppendag med härliga vänner!

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0