Promenad i vårvädret

Idag har det varit riktigt härligt väder ute!
Nu är det helt klart vår, såg dessutom tussilago idag och det är väl bevis nog :)

Jag och Leah åkte till Ronja och Albin runt 11 idag och så tog vi ut småknoddarna på promenad i solen, gick till stan, mötte upp Jonas, åt på sibylla och gick sedan tillbaka, superhärligt!
När vi kom tillbaka fick barnen sova i vagnarna ute medan vi satt och bara jäste i solen.

Jimmy bestämde att han ville cykla ut till Jonas och Ronja och åka med mig och Leah hem sen så då fick han göra det, när han kom fikade vi lite på ost och kex och sen gick vi in en stund innan vi åkte hem.

När vi kom hem gjorde vi klar Leah för kvällen och sen fick hon leka en stund, Jimmy skruvade ihop hennes nya gåvagn så nu är den invigd med.

Har nyss kikat på BB och jag blir galen på den där sipan... Jag tycker verkligen han beter sig förjävligt, kan inte påstå att dom andra beter sig bra heller men han tar priset..

Aja nog om det, jag lär försöka komma i säng snarast då klockan ringer typ astidigt, typ mitt i natten enligt mig :P
Får se om jag lyckas komma upp, jag kan inte garantera något men man kan ju alltid försöka.

Prinsessan på dagens promenad! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0