Yesterday

Igår orkade jag inte blogga, var helt slut och höll på att somna där jag satt när jag kom hem.
Pappan var iväg och jobbade så jag och Leah hade en hemmadag, hade verkligen jättetråkigt och visste inte alls vad vi skulle hitta på.. Tillslut så bestämde vi oss för att ta en promenad och möta upp pappan när han slutade.

Sagt och gjort så klädde vi på oss och gick ut.



Gick hemifrån ut till flygstan, tog en timme och 5 minuter för en väldigt otränad mamma att gå dit men jag är väldigt glad att vi gjorde det. :)

Mötte upp Jimmy vid grindarna och bestämde att vi skulle kolla om Sandra var hemma, det var hon så då fick vi lite fika där och så.
Sen skjutsade hon Jimmy så han fick hämta våran bil, packade in vagn och hängde upp cykeln på stället och åkte hem och hämtade mat till Leah och sen vidare in till stan till Jimmys mamma :)

När vi kom hem kände vi oss som slakt alla tre, helt slut men nöjda med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0