Blåsväder

Bloggmotivationen har inte riktigt varit på topp idag och därför blir det ännu ett sent inlägg, men hellre ett sent än inget alls..

Idag har det blåst som sjutton och bland det första jag frågade min sambo när jag vaknade var om huset stod kvar.
Så idag blev en innedag här hemma.

Pappa kom på besök och hämtade en router då nätdelen på deras hade gett upp, hoppas han fått ordning på den där routern för när vi hade den kom vi då inte på hur man "låste" nätverket på den..

Leah fick en påse majskrokar av sin morfar så nu har hon så att hon klarar sig ett bra tag. Tycker dom är så lämpliga eftersom hon kan hålla i själv och äta dom och så smälter dom fort vilket är bra för en nojjig mamma!

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag, om jag inte fastnar i nåt annat, hehe..


L.A.M.W.O, Mamma älskar dig mest! <3


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det blev något fel i koderna, men tjejen som fixade designen ordnade till det så nu ska det fungera :) Ja visst blev det fint, jag är jättenöjd! :D

2012-05-15 @ 14:22:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0