Funktionär

Igår blev det inget bloggande från min sida därför tar jag och skriver om gårdagen här och nu istället.

Igår tog jag och Jimmy med oss Leah och åkte iväg och hjälpte pappa att stå som funktionär på bergviken runt (en cykeltävling, fast det är öppet för alla så de flesta cyklar bara ändå), pappa hade egentligen tänkt cykla men det blev inte så. Hade rätt tur med vädret för det var rätt mulet men ändå duggade det bara lite i omgångar.

När vi var klar där åkte vi in mot stan och fick då en inbjudan att komma på kalas så det blev en snabbvisit upp till J's mamma och ge Leah mat och sen åkte vi och fikade och firade Emil :)


Idag däremot har vi inte gjort nånting, bara varit hemma och vart iväg en sväng för att handla..

Nä nu ska jag glo klart på BB..


Kommentarer
Postat av: Angelica - En Bebislängtan ♥

Svar; hehe ja i början för mig iallafall var det svårt att hitta :P Och än kan jag inte alla gator, haha

2012-05-23 @ 13:29:22
URL: http://thedreamaboutachild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0