Stugan

Hej!

Förmiddagen idag blev lugn med lite hemmamys, Leah sov en stund med mig på morgonen och så..
Sedan åkte vi ut till stugan och grillade tillsammans med Jimmys mamma + 3 av hans syskon och Gunilla :)

Passade på att börja kratta lite gräsmatta däruppe medan ett gäng staplade ved och några började städa i stugan.
Blev en riktig utomhusdag trots att det blåste en del, tror Leah tyckte det var skönt att få vara utomhus så länge, hon slocknade iallafall fort i bilen på vägen hem.

Glömde knäppa bilder idag med trots att jag hade kameran med mig..

Nä nu blir det lite mer tv innan sängen, o karln min blir hemma imorrn (och resten av veckan), skönt :)


Kommentarer
Postat av: Ellen Pettersson

TACK för att du vart med i tävlingen om ett presentkort på 500:- på footway.se



Någon gång under dagen i morgon kommer vinnaren att presenteras på bloggen.



Om någon vecka kommer en ny tävling som jag tycker du ska vara med i om du vill ha vitare tänder.



Ha en mysig kväll

Kram Ellen

2012-05-13 @ 23:56:37
URL: http://alltomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0