2 November 2012

Hejsan!
 
Idag har vi varit till J's storasyster och ätit "halloween" mat, det blev grön spaghetti med köttfärssås :)
Vi var ett helt gäng där :) Roligt tycker jag. Leah fick busa lite med sina kusiner och så.
 
Kom hem och började göra henne klar för kväller nästan direkt. Var en trött tjej vi hade.
Appropå trött så somnade hon i min famn här i soffan när hon skulle sova middag tidigare, det är något som inte händer speciellt ofta längre, men jättemysigt. <3
 
Provade att sätta L på toaletten innan vi tog på nattblöjan med, vi har gjort det några gånger tidigare, mest för att vänja henne vid den och visa att den inte är farlig att sitta på, men ikväll kissade hon, inte mycket men hon vågade iallafall. Ett stort steg tycker jag. Får väl se när det blir potträning. Men det kanske är dags snart?..
 
Har nu ikväll skrivit med en barndomskamrat på facebook, blev mycket prat om våra föräldrar och runt om det.
Tänker att det är konstigt att man minns så mycket ändå. Skönt att få höra hur någon annan upplevde samma sak med även om det var tungt.
 
Det är konstigt att min dotter aldrig kommer att få träffa sin mormor och aldrig kunna prata med henne, jag tycker det är sorgligt. Det är konstigt att gå till en sten när vi ska hälsa på hos hennes mormor.
När hon blir större ska jag berätta allt om henne, men det är ändå inte samma sak.
 
Nu ska jag kolla lite på tvn med Jimmy, tror jag, annars blir det väl fortsatt surfning.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0