Tacomys

Igår tänkte jag blogga men jag glömde bort det och nu har jag lyckats glömma vad jag skulle skriva om..
 
Idag har vi varit hem till min moster och käkat tacos. Mormor, morfar och Anders var också där.
Leah har busat som sjutton och var så slut att hon däckade i bilen på väg hem,
 
Hon har fått en liten spis att leka med där, en som jag hade när jag var liten.
Jag tycker att det är jättekul att det finns så pass mycket saker kvar.
 
Det hade varit kul om det hade funnits något efter Jimmy med men det är det tyvärr sämre med.
 
Har ni något kvar sedan ni var små?
Kommer ni spara något från era barn som de kan få när de får egna barn?
 
Jag kommer spara saker efter Leah, kläder och säkert en hel del leksaker med :)
 
Nä nu ska jag fortsätta diska, tråkigt men det måste göras.. :/

Kommentarer
Postat av: Jossan

Heej och tack för att du ger mig hopp om att det finns ett slut på min graviditet. :) Var hos bm idag och hon trodde att innan helgen är vi äntligen tre i familjen :P Vilken underbart söt dotter du har. Jag längtar så till att få bli mamma nu. Man vill ju inte gå över tiden. En olidlig väntan ;)
Knepig situation din bror är i. Hoppas att det löser sig till det bästa för din bror, barnet och mamman till barnet. Tråkigt när det ska bli så. Hoppas att allt går bra med hennes förlossning också :) Dessa väntans tider, ibland blir man galen :)
Tack igen för ingivet hopp! Kramar! :D

Svar: Hihi tack :) Jag gick över en dag med Leah, det var tillräckligt tyckte jag. :)Hoppas lille W vill titta ut snart iallafall så ni äntligen får träffa honom. Jag hoppas din förlossning kommer gå bra med. Kram!
Caroline

2012-11-13 @ 16:50:52
URL: http://mondoblog.se/josefin
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

Hej hej,

nu är det Julklappstävlingar igång på bloggen i år igen! KOmmer upp nya tävlingar varje vecka och flera st per vecka, så passa på och vinn julklappar eller något fint till dig själv :).

Just nu två tävlingar igång, enkelt att delta!

Tävlingarna hittar du här:
http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

Lycka till!

2012-11-15 @ 08:26:59
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Liie

Jag har inte kvar mycket sedan jag var liten, och det som finns är så välanvänt att jag inte skulle vilja skicka det vidare :)

2012-12-11 @ 14:39:30
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0