19 Maj 2011

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls, har varit sjukt trött vilket kan bero på att jag sover som en kratta på nätterna nu, dessutom vaknar jag oftast väldigt tidigt och kan inte somna om hur mycket jag än försöker..

Har inte haft lika ont i händerna idag iallafall, men dom är otroligt svullna, likaså mina fötter.

Jimmy har precis kommit hem från jobbet, skönt! Han var hemma en sväng på dagen idag med, händer inte så ofta längre.

Ska snart börja göra ordning mat, blir tacos hos oss ikväll :)
Tidigare blev det stuvade makaroner och stekt falukorv, lyxmat två gånger idag! :)

Känner att detta blev ett rätt meningslöst inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0