Spännande

Natten till idag blev minst sagt lite spännande då jag vid 01-01.30 tiden fick uppleva mina första värkar, överlycklig blev jag även om dom gjorde lite ont. De kom med ca 2 min mellanrum men höll bara i sig i ca 10 sek och dom ska nog göra mycket ondare när det drar igång på riktigt, även om jag inte kunde prata under dessa värkar :P

Gick upp efter en stund och tänkte att vi får väl se om det håller i sig och blir nån förändring, men efter ett tag avtog det helt och jag kunde gå och lägga mig igen.

Efter det har det varit lugnt, lite sammandragningar bara, ingen smärta. Men det är lär ju varit ett tecken på att det faktiskt kan ske när som helst! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Spännande minst sagt :)!

2011-05-27 @ 22:05:07
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0