26 September 2011

Hejsan!

Har inte bloggat på ett par dagar nu, har liksom inte känt att jag haft någonting att skriva om.

Igår var vi iallafall hem till min mormor och morfar en sväng, fick lite mat och så :)
Mormor håller på att sticka varma gosiga sockor och en tjocktröja till Leah, blir bra nu till vintern!

Morfar håller på att laga min bil så att jag kan besikta den, han har bytt bränslepump och idag skulle han fixa med bromsrören.. Tur man har en bilmekaniker till morfar :)

Nu ska jag se om det finns nåt litet spel som jag kan spela medan lillfröken sover, pappan sitter och spelar Age of Empires för fullt redan :)

Söt liten prinsessa på sin morbrors födelsedag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0