Bvc-besök

Hej hopp!

Igår vet jag inte vart kvällen tog vägen, skulle hinna skriva här hade jag tänkt men nej..

Jag och Leah var in på BVC igår för vägning och mätning, fick svara på lite frågor om vad hon kan osv..
Mona tycker att Leah utvecklas väldigt fort.

Iallafall så var hon 73cm lång och vägde 8265gram, hon börjar bli så stor nu. :)
Leahs huvudmått har ökat med prick 10cm nu sedan hon föddes, helt sjukt vad liten hon varit, det känns inte alls som det nu.

Igår flög moster och Larsa, flygresan gick bra och Anna ringde senare, det hade vräkt ner regn när dom kom till flygplatsen men när hon ringde så duggade det bara lite, det var inget som störde så mycket tyckte hon, förutom lite lätt regn så hade de solsken och 29grader varmt! :)
Mycket trevligare än här då det regnade av och till och var grått hela dagen igår..

Idag är det mycket bättre, solen skiner och himlen är blå med lite moln här och där..

Nu ska jag fixa min deklaration och sen ska vi försöka ta oss ut och hitta på nåt, Jimmy är ju ledig så det är skönt!

Bjuder på en bild på Leah som myser i kusin Damiens saccosäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0