Däckbyte

Dagen började med sovmorgon för min del, då Jimmy var ledig och klev upp med Leah. Mycket skönt tycker jag!
Blev en långsam frukost i soffan och efter det gjorde vi oss redo att åka iväg.

Först åkte vi till Anna och Larsa och hämtade mina sommardäck och sedan for vi vidare till mormor och morfar för att byta gummi på däcken och sedan byta till sommardäck på bilen så nu är det fixat :)
Leah och jag var inne med mormor och busade medan morfar och Jimmy fick fixa med däcken, snälla dom!

Käkade mat där också och sedan åkte vi hem och nattade en trött tjej.
Kvällen har spenderats i soffan framför tvn.

Imorgon väntar påskmiddag hos mormor och morfar! <3


Älskade underbara barn! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att du blev nöjd med din vinst alltid roligt. :D



kram.

2012-04-06 @ 09:31:11
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0