Påskmiddag

Idag har vi varit till min mormor och morfar och ätit påskmiddag, åt tills jag trodde att jag skulle spricka, men det är ju så otroligt gott! :)

Leah busade såklart massor med allihop.

Efter maten blev det glass med fruktsallad och så fick vi påskägg, Leah fick en badbok med spöket Laban och en leksakshund i sitt ägg :)

På väg hem svängde vi in på E-center för att köpa en dricka och ut därifrån kommer Jonas, Albin och en Ronja som är överlycklig eftersom hon hade träffat Tomas DiLeva på coop. Haha!

Hemma blev det nattning av prinsessan och sedan kollade vi på BB..

Nu ska jag slänga in nån bild på datorn och sånt innan jag kryper ner i sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0