En vecka..

Hej hopp!

Idag har J varit ledig och vi har verkligen utnyttjat tiden väl idag, full upp hela dagen :)

På förmiddagen mötte vi upp mormor och morfar, morfar och Jimmy bytte bagageluckan på min bil så nu slipper jag ha ett stort rosthål :P

Efteråt åkte vi hem och gav skrutt mat och sedan åkte vi till huset o hämtade släpvagnen, körde skrot på tippen och åkte upp till stugan och lastade hela släpet fullt med skrot som vi ska åka på tippen med imorgon.

Sen åkte vi hem, J bytte om och åkte sedan iväg och käkade med jobbet.
Jag och Leah gjorde oss klara för natten och sedan nattade jag henne, och mig själv^^

Nu på kvällen har vi tittat på tv och bara tagit det lugnt..

Just det, idag är det bara en enda vecka kvar till min lilla tjej fyller år.. 1 år!
Jag hinner inte med, kan inte tiden gå liiiite långsammare?


<3


Kommentarer
Postat av: Angelica - En Bebislängtan ♥

Tiden går fort! :)

2012-05-31 @ 12:26:47
URL: http://thedreamaboutachild.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Tiden går verkligen fort efter att man blivit förälder ... för såhär fort gick det inte innan :)



Roligt också att du är med och tävlar om en valfri skötväska inne hos mig !!



Kram & Lycka til

2012-06-01 @ 10:07:53
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0