Lekparksbus

Hejsan!

Idag har det varit strålande solsken och inte ett moln på himlen, hur skönt som helst :)

J och L väckte mig imorse och så fick jag en kram av Leah på morsdag, käkade lite frukost och så och sen gick vi ut på en promenad i solen, hamnade i lekparken en bra bit bort och lät lillfröken få busa av sig lite :)

Gunga är jätteroligt!


Åker kana med pappa!


Gungar stora gungan med mamma!


Vi hade en riktigt rolig stund i lekparken och det märktes verkligen på Leah att hon hade kul :)

J & L, jag älskar er massor! <3


Kommentarer
Postat av: Lilla Angelicas ♥

Svar; Tack fina du! Känner mig lite bättre nu men det går upp och ner..

2012-06-13 @ 11:35:54
URL: http://lilllaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0